Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2008

Νεύρα!!

Φακκούν μου οι γυναίκες που κάμνουν ότι τα ξέρουν ούλα!
Φακκούν μου οι γυναίκες που κάμνουν το μάστρο και πατρονάρουν τους υπόλοιπους που θέλουν να κρατούν ένα επίπεδο.
Φακκούν μου οι γυναίκες που χαμογελούν συγκαταβατικά.
Φακκούν μου οι γυναίκες που ενεργούν βάση σχεδίου.
Φακκούν μου οι γυναίκες που πέρνουν σε τζαι φέρνουν σε εκατό φορές για να πουν πογυριστά κάτι.
Φακκούν μου τούτες που είναι τελειομανείς τζαι φκάλουν τις νευρώσεις τους στους άλλους.
Είναι για κάτι τέθκιες γυναίκες που αναρωθκιέσαι τι τραβούν οι άντρες τους στο κρεβάτι για μια ζωή.

9 σχόλια:

Leni είπε...

Pou kamnw aitisi gia na join the club??

Μαρικκού η Λυερή είπε...

Dear Leni Welcome to the club!!!

Leni είπε...

Γες ρεεε

Ανώνυμος είπε...

α! εγώ επειδή είμαι πολλά τυχερή, έρω και άντρες που εν έτσι!χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

xerw το ήθελα να πω αλλά το πληκτρολόγιο αρνείται να συνεργαστεί και το (κς)εν παθκιέται.

Μαρικκού η Λυερή είπε...

@idiotropws Οι γυναίκες όταν μπαίνουν σε θέσεις εξουσίας βγάζουν όλα τους τα απωθημένα και γίνονται απαίσιες. Μπορεί να χαμογελούν και να το παίζουν δημοκρατικές αλλά βαθιά πίσω έχουν τόσα πολλά κόμπλεξ να διαχειριστούν που τελικά τις καταλαμβαίνεις ότι υποκρίνονται

Ανώνυμος είπε...

Emena parapanw pou oulles fakkoun mou oi gienetzies me to yfaki. ksereis tzino to "egw egennithika se allon planiti pou sena, kallitteron, pio klasaton, anwtteron pou ton diko sou" opote dw to yfaki, thelw na tes piasw pou ta mallia na tes valw xame na katsw panw tous tzai na tous ypenthimisw oti aman pan sti toualetta klanoun tzai shezoun opws tous ypoloipous, o pappous tous to pio pithanon na itan voskos opws oullous tous upoloipous tzai oti i giagia tis ekamnen xallloumia opws tes ypoloipes.mannoappwmenes. sorry kserw oti itan tsas asxeto :-P

Μαρικκού η Λυερή είπε...

Cake πολύ καλά τα είπες. 100% συμφωνώ μαζί σου.

Sike είπε...

εμένα, όπως και στην ιδότροπη, φακκούν μου όλα τα φύλα που το κάμνουν τούτο