Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Κυριακή απόγευμα.

Κάθε απόγευμα Κυριακής γίνομαι ο πιο μίζερος άνθρωπος του κόσμου. Μόλις τελειώσει η καθιερωμένη μεσημεριανή οικογενειακή σύναξη για φαγητό η κλεψύδρα του χρόνου γυρίζει και αρχίζει η αντίστροφη μέτρηση: το διάβασμα των παιδιών και το δικό μου. Πιο παλιά θυμάμαι είχα την ετοιμασία του εβδομαδιαίου προγραμματισμού μου που έπρεπε πρωί πρωί της Δευτέρας να αφεθεί για έλεγχο στο γραφείο του εκάστοτε διευθυντή. Θύμωνα με όλους και με όλα. Πρώτα πρώτα με το επάγγελμά μου που με υποχρέωνε ακόμα και τότε να είμαι υπό συνεχή έλεγχο και άγχος. Τα χρόνια πέρασαν και κατάφερα να κερδίσω την εξαίρεσή μου από αυτή την αγγαρεία. Όμως τώρα έγινα εγώ ο κακός βραχνάς για τα παιδιά μου. 'Εφηβοι και οι δυο με βρίσκουν από πάνω τους να μουρμουρώ και να πιέζω καταστάσεις. Ο λόγος απλός και χιλιοειπωμένος από στόματα μανάδων: από τα αποτελέσματα της τελευταίας χρονιάς εξαρτάται το μέλλον ενός τελειοφοίτου. Τα διαγωνίσματα ατελείωτα. Τέσσερα για τον ένα και πέντε για τη μικρή αυτή την εβδομάδα. Το ξέρω πως το φορτίο τους είναι βαρύ. Δικαιολογημένα βαρυγκομούν. Όμως πρέπει εγώ να βρίσκω κάθε φορά ενέργεια για να εμψυχώνω και στην έκτακτη περίπτωση να κρατώ το βιβλίο για να αραδιάσουν τους τύπους και τους ορισμούς των μαθημάτων. Αν με ρωτήσετε ποιο είναι το πιο δύσκολο θα πω με σιγουριά το πρώτο γιατί τι να πεις για να παρακινήσεις εφήβους που βιώνουν αμφισβητήσεις και προσωπικές δυσκολίες για να κάτσουν και να υποστούν το βάσανο των διαγωνισμάτων; Οι μνήμες είναι ακόμα νωπές από τα δικά μου διαβάσματα. Γιατί τώρα παίζω και εγώ το ρόλο της μαθήτριας όπως και αυτοί και αγχώνομαι, πιέζομαι και αγανακτώ με τα deadlines των εργασιών που πρέπει να στέλλω στο πανεπιστήμιο. Σε λίγες μέρες πρέπει να στείλω ακόμη ένα assignment και ακόμη το πνεύμα και το σώμα μου αντιστέκονται στην ιδέα του διαβάσματος. Καταραμένο απόγευμα Κυριακής! Μακάρι να μην ερχόσουν ποτέ!

9 σχόλια:

Leni είπε...

An sou pw oti ekatsa na kamw programmatismo alla e-blog-ara..? :/

Men agxwnesai, afis'tous monous tous tzai enna evroun ta podia tous..
En sxoliazw kan ton teleiws antipaidagwgiko ari8mo twn diagwnismatwn.

(molis ton esxoliasa, enne?)

Μαρικκού η Λυερή είπε...

Leni μου από ότι καταλαμβαίνω υποφέρεις και εσύ στο ίδιο επάγγελμα. Έχεις και εσύ παιδιά;

Αχάπαρη είπε...

polla agxwtiko post! en kala pou laloun pws ta vasana mou en pisw akoma :)

Leni είπε...

Μαρικκού, εγώ εξιτίμασα σε??
(παιδιά ιμίshι..χεχε)
θα συμφωνήσω με την Αχάπαρη, τα βάσανα μου εν πίσω ακόμα!
Υποφέρω, ναι, αλλά είμαι καινούρια στο επάγγελμα, μόλις ετέλειωσα τες σπουδές μου (how sad is that?)

Gourounella είπε...

Μην αγχώνεσαι ΜΑρικκού! Θα βρουν το δρόμο τους τα παιδιά σου χωρίς την δική σου πίεση και μουρμούρα! Χαλάρωσε! Άσε τα μόνα τους και θα δεις πως από μόνα τους θα κάνουν αυτό που πρέπει!

Ασυγχώρητη είπε...

Μαρικκού, υιοθετάς με;; ;)

Μαρικκού η Λυερή είπε...

Φίλοι μου ευχαριστώ σας για τη συμπαράστασή σας. Να 'σαστε καλά!!!

Ανώνυμος είπε...

παναγία μου μόλις είπες για διαγωνίσματα και εθύμησες μου τις εργασίες που με καρτερούν να τις τελειώσω..Αγχώνουν με αλλά παραπάνω αγχώνομαι στην ιδέα πως εννα τελείωσω τις σπουδές τζαι θα πάω Κύπρο.Θα μπώ σε άλλη ρουτίνα τζαι θα μιζερίαζω καθημερινά...
άφηστους μόνους τους τζαι σίουρα θα έβρουν τον τρόπο να 'επιζήσουν' μέσα απο τα μαθήματα!

Μαρικκού η Λυερή είπε...

Rose18 συμφωνώ μαζί σου.