Κυριακή 31 Αυγούστου 2008

Θέλω να γλιππάρω!


Δεν ξέρω ποια σκοτεινά μυαλά βρήκαν την έννοια της έμμισθης εργασίας. Είμαι σίγουρη όμως πως πίσω τους κρύβονται σκοτεινές δυνάμεις που θέλουν την υποδούλωση των ανθρώπων και την απασχόλησή τους για να μην σηκώνουν κκελλέ. Θέλω λοιπόν να διαδηλώσω με όλες μου τις δυνάμεις πως δεν θέλω πια να ανήκω στους καταπιεσμένους αυτής της γης. Ονειρεύομαι την απόλυτη ελευθερία, την κατάργηση των δανείων και τη διαγραφή των οφειλομένων στις τράπεζες. Ονειρεύομαι ακόμα την υποχρεωτική επιβολή των μεγάλων σε διάρκεια ταξιδιών για απόκτηση εμπειριών και εσωτερική ανασκόπηση.

Έχουνε μείνει μόνο 19 ώρες για να επιστρέψω στη δουλειά. Τα περιθώρια στενεύουν. Κάθομαι και σκέφτομαι πλάνα που θα με βοηθούσαν να την γλιππάρω.

Πλάνο 1: Φωνάζω του λαχειοπώλη της γειτονιάς και αγοράζω όσα λαχεία του έχουν μείνει. Τα ξύνω και κερδίζω αρκετά για να κάτσω στο σπίτι μου και να τρώω από τους τόκους.

Πλάνο 2: Κουτρουμπελλίζομαι από τις σκάλες του σπιτιού μου και σπάζω το πόδι μου. Ο γιατρός μου γράφει εξάμηνη άδεια με πλήρεις απολαβές.

Πλάνο 3: Γεμίζω φόρμες για όλα τα σεμινάρια που παρέχει η υπηρεσία μου. Οι εργοδότες μου βλέπουν το ζήλο μου για επιμόρφωση από το πλήθος των applications και με επιλέγουν για πολύμηνο σεμινάριο του εξωτερικού.

Πλάνο 4: Στη έσχατη των περιπτώσεων δηλώνω παράφρονας και τρέχω στους δρόμους γυμνή βγάζοντας άναρθρες κραυγές.

6 σχόλια:

Ασυγχώρητη είπε...

Πλάνα Ασυγχώρητης:

1.Πιάνω άδεια άνευ απολαβών και δουλεύω ένα χρόνο σε μπιτσ-μπαρ στον Άγιο Μαυρίκιο.

2.Ζητώ διορισμό στο Ριζοκάρπασο και νιώθω ότι είμαι ήδη σε ξένη χώρα, στην ίδια μου τη χώρα.

3.Ανοίγω ιδιωτικό σχολείο με έμφαση στην διδασκαλία ανθρωπιστικών και φυσικών επιστημών.

4.Κάμνω αίτηση για το γέριμο το δοκτωράτο στο Λονδίνο, πουλώ το διαμέρισμα και αφήνω πίσω που συντρίμια :P

5.Παντρεύομαι τον αγαπημένο μου, παρετώ τη δουλειά και πάμε να ζήσουμε στο εξωτερικό.

16 ώρες έμειναν για το πρωϊνό ξύπνημα. Εφοδιάστηκα με Pokka και τσιγάρα. Καλή μας αρχή Μαρικκού μου!

Μαρικκού η Λυερή είπε...

@ Ασυγχώρητή μου από όλα σου τα πλάνα διαλέγω το πρώτο. Πραγματικά ζηλεύω. Εφαντάστηκες να ξυπνάς κάθε πρωί και να είσαι σε beach bar απέναντι που θάλασσα;
Τα εβλοημένα όμως! Το ρολόι επέλλανε τζαι προχωρά τζαι λύση για να ξεφύω εν ιβρίσκω. Θα μουλώσουμε τζαι φέτος τζαι αύριο που το πορνόν θα βρεθούμεν.

Ανώνυμος είπε...

Κοπέλλες νομίζω εγύρισεν σας..!Κάτι ανάλογο επάθενα τζαι εγώ κάθε Κυριακή ξέρωντας πως εξημέρωνε Δευτέρα!
Εμισούσα την...Σε λία χρόνια εννα βρεθώ τζαι εγώ στην θέση σας..
Θα είμαι μια καθηγήτρια που μισά το πρωινό ξύπνημα τζαι τις Δευτέρες..τότε θα κάμνω τζαι εγώ πλάνα για να την γλιππάρω!

Τα φιλιά μου τζαι καλήν αρχή-συνέχεια!!

Μαρικκού η Λυερή είπε...

@ Rose18 σε ευχαριστώ για τις ευχές σου. Άτε με το καλό να τελειώσεις τζαι συ τις σπουδές σου τζαι να κλαίουμε παρέα!!

Unknown είπε...

Εεεεε?? Εν μας είπες? 'Ιντα νέα που τη δουλειά??

Μαρικκού η Λυερή είπε...

Είμαι down. Πολύ down. Μόλις βρω το ρυθμό μου σου υπόσχομαι να ξαναγράψω.